• (Android) Stealth Master: Assassin Ninja kodovi beskonačan resurs

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodovi beskonačan resurs ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Kaže da možete isključiti dijeljenje osobnih podataka u postavkama, ali tražio sam posvuda i nisam mogao ništa pronaći. Igra je u redu, ali mnogim oglasima se definitivno ne isplati stavljati telefon na način rada u zrakoplovu svaki put samo da bi reklame isključene. Dobivate oglase usred igre kao i dovršetak razine i prisiljava vas da gledate do kraja

    Glatka igra, zabavne, nepodnošljive reklame. Oglasi, oglasi, još oglasa. Ne mogu nastaviti igrati zbog toga. Prihvatio bih demo, a zatim kupio igru bez oglasa. Što se dogodilo s tom metodom?

    Imam ovu igru već oko 3 mjeseca i već je neko vrijeme bila zabavna. Dobro je proći vrijeme. Ali nakon otprilike 5. šefa, igra počinje djelovati stvarno pokvarena ako ne odaberete oružje koje ide uz vaš lik. Potpuno isključeno.

    Treba omogućiti spremanje podataka na Google Cloudu Izgubio sam sav napredak i novac kada sam promijenio telefon

    Igra je zabavna, pomalo se ponavlja i previše reklama, plus sve sam likove maksimalno povećao tako da nema za što igrati.

    Puno i puno oglasa. Nekada je to bila dobra igra, ali sada je dodano toliko oglasa. Uništava cijelo iskustvo igranja.

    Zabavan koncept. Oglas je nakon svakih 5 do 10 drugog kata. Ne čini mi igru zabavnom, lako mi to dosadi. Oprostite, ali moram deinstalirati.

    Za par mjeseci možete saznati koja vrsta ili cijena novog automobila je dostupna za to, a ja prolazim kroz ovo i bit ću vam od velike pomoći i odličan je resurs da to učinite


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :