• (iOS) Candy Manor - Home Design cheat kód növeli a kristályokat

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat kód növeli a kristályokat ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Candy Manor - Home Design 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hunter Assassin Laga yjme

    Nagyon jó jåték!

    Nagyon szép és jó játék! Ez a játék a kedvenc játékom. Imádom a candy manor játékot. Kérjük, értékelje ezt az alkalmazást!♥

    Az 1980-as szinten, és most nem engedi, hogy semmilyen feladatot végezzek a játékkal, és a játék törlődik. Senki nem veszi fel veled a kapcsolatot

    2 hétig játszottam ezzel a játékkal, mert azt írta - hamarosan 1000, így tegnap elértem az ezremet és frissítettem, és nem engedi, hogy tervezzem. Ez frusztráló.

    Jó kis játék.

    Candy Manor - Home Design Інше rie

    Candy Manor - Home Design Опуштене tcb

    Azt hittem, jó móka lesz, de minden után van egy hirdetés. Szóval eltávolítottam.

    Túl sok hirdetés. Semmi sem hasonlít ahhoz a hirdetéshez, amelyből telepítettem, és egy kört kell lejátszanom ahhoz, hogy bármit megcsináljak, azaz egy pontonként

    Azt mondja, hogy a feladat befejeződött, és nem engedi, hogy több új feladatot csináljak, ami azt jelenti, hogy befejeztem?

    Várható volt a történet, amit a játékkal hirdettek, de nem olyan rossz

    Valami nem stimmel ezzel a játékkal, amikor egy táblán játszol, és nem engedi, hogy a másikat leállítsd

    Imádom a játékot, de lefagyott vagy ilyesmi, és nem engedi, hogy folytassam

    Candy Manor - Home Design معمولی rww

    Nagyon könnyű. Kivéve, hogy a 613-as szinten vagyok, és nem tudom megszerezni az erősítőt a szint elején. Kérjük, javítsa ki, és 5 csillagot kap, amely csak egy csillagot ad az 1600-as szinten, és ugyanazt a szintet játszotta újra és újra és újra. Megvan az 1000 csillag. Azt mondta, hamarosan. Hát mennyi idő múlva. ok, szóval visszajövök. Új szobák tervezése, de az 1600-as szint újra és újra lejátszása.

    Csak a komornyik másolata. Különböző grafika ugyanaz a játék.

    Az alkalmazás azt mondja, hogy nyerj meg 3 feladványt a továbblépéshez, majd azt mondta, hogy 3, folytasd, de valójában hozzáadott még 1-et, mint 2-t, az utolsó nem mozdul előre 6 feladvány után. Szóval töröltem.

    Felújítottam az egyik szobát, és a dobozok ott maradtak, nem tudták, mi történik

    Nagyon jó ez a játék. Gratulálok.

    Miért változtattad a műsorvezetőt férfiból nővé? Szintén 6-8 vagy több csillag minden feladatra? Nevetséges. És ugyanazok a régi választási tapéták és padlók? Ugh. Az egyetlen megmentő kegyelem az, hogy nem kell pénzt költenie a bónusz megszerzéséhez. Ennek ellenére az eltávolításon gondolkodom.

    Nagyon szeretem ezt a játékot, kivéve, hogy szebb lenne, ha minden tárgyat 1 pontért kapnék, különösen kemény pályákon

    Ez a játék inkább reklámnéző alkalmazás. Minden kattintásra van hirdetés. Nem is tud rendesen játszani ezek miatt a bosszantó hirdetések miatt. A hirdetések megjelenítését korlátozni kell. Nem vesztegeti az időt a hirdetések nézegetésével, amikor megnyitja a játékot, amikor rákattint a következő játékra való továbblépéshez, amikor a lejátszás gombra kattint, és a meccs után játsszon egy menüettet, és nézzen 10 perces hirdetést.

    Ez egy nagyon szép játék, de az egyetlen problémám az a csillagok száma, amelyeket minden játékból kapunk egy csillag egy játékot, ami elég bosszantó, mert ha magasabb szintre érsz, a csillagok száma nő a frissítéshez, mint amennyit minden játékból kapsz.

    Ez a játék szórakoztató, ha olyan színben helyezi el a helyére a bútorokat, amilyet szeretne.

    Nos, véleményem szerint azt tudom mondani, hogy ez a játék nagyon szórakoztató, de néha kicsit unalmas, mert minden darabban ugyanaz a játék van, és nem ez a jó dolog, de ennek egy része az, hogy az én tapasztalatom nagyon nagyon klassz jól foglak szeretni mindazokat a kis embereket, hát töltsd le a játékot a telefonodra, mert ha tényleg le van írva, és szeretem a játékot, akkor töltsd le, mint most

    Imádom ezt a játékot, úgy díszítheted a Candymanort, ahogy szeretnéd. 70 csillagot adok neki 5 csillag helyett, annyira szeretem ezt a játékot

    Folyamatosan ismétli ugyanazokat a szobákat, nem mozog egyedül

    Szeretem ezt a játékot, befejeztem a házat, és szereztem még 1000 csillagot, de nem tudok semmit építeni.

    Jó szórakoztató játék, kivéve, hogy nagyon lefagy, és egy idő után nem tudtam mást csinálni. Kérjük, javítsa ki a hibákat, és újra játszani fogok.

    Sok játékreklám van, és nem adják meg a csillagokat a rejtvény megnyerése után, mert a játék hirdetésekhez megy :( szeretem a játékot, ha nem az összes hirdetést :(

    Remek történet- és dizájnválasztások. A harmadik meccs szórakoztató. Erősen ajánlott

    Jól ment, de most nem engedi letölteni a bútorokat az új helyre, így nem tudom elkölteni a csillagaimat. Nem engedi letölteni, bármit is csinálok

    Szórakoztató játék, de folyamatosan lefagy

    Ez egy nagyszerű játék, sajnos a sok hozzáadást meg kell néznie, csak hogy a következő táblára tudjon menni, megöli. Ezek a kiegészítések ismétlődőek és bosszantóak. Több időt tölt a kiegészítők nézésével, mint a játékkal.

    Szeretem a játékot, de a feladat menü már nem működik. Néhányszor jelentették, de nem hallottak semmit, és nem történt semmi a probléma megoldására.

    Szeretem a játékot, de még hozzá kell tenni, hogy egy fület helyezzen el a feladatokban ajándékkal, napi bónuszt adjon hozzá, szivárványos golyószórót a bombák felrobbantásához, fb bejelentkezést a haladás és az értesítések mentéséhez. Szabaduljon meg a hirdetésektől is, és frissítse. Adj hozzá háziállatokat a játékhoz, és adj hozzá egy történetet. Kérem frissítsen

    Olyan, mint a játék. Nem tetszik, hogy ennyi csillagba kerül a szobák díszítése. Más játékok, mint ez, 1, 2, talán 3, de 4 és magasabb egy kicsit sok, nem értesz egyet.

    Jó játékok

    Ez a nagypapám telefonja, rendben van, 2019-ben telepítettem, de nem értékeltem ezt az alkalmazást. Ok. Az ok, amiért 4 csillagot adtam, az az, hogy egy csillagot, ami megváltoztatja az otthont, és először Louis jön, hogy megnézze azt az otthont annak az egy csillagnak, és egy másik csillag, miközben azt a Candyt játszom, és szeretem, ha a pingvinek legyőzik. teljesen kijön, és belemerül a vízbe. Szeretem azt a pingvint, ezért csak én adtam a 2 csillagot, és a csillag a 3D-s modell. A 4. csillag pedig olyan, mint az arc. Ennyi a Tq

    Nem kéne ennyi reklám bele, tényleg jó játék

    Túl sok hirdetés

    Út a sok haszontalan hirdetéshez, amely nem ad extrákat vagy nyereményeket, várhatóan több hamis reklám, ne pazarolja az idejét a játék letöltésével, ez baromi unalmas

    Nagyon szórakoztató és aranyos játék.

    Ez a játék jobban tetszik, mint a többi. A grafika jó.Csak azt kívánom, hogy minél több csillagot kapjon, minél magasabb szintre lép. Nem tetszik, hogy minél több szobát csinálsz, annál több csillagot fizetsz. Pl.: az asztal egyik oldalára a székek 4 csillagosak, majd a másik oldalért még 4 csillagot kell fizetni. P.S. ez nem fizetés, a sztárok keresnek. Köszönöm a játékot.

    1623 pályánál már nem ad feladatot csak a csillagok gyűjthetők?

    16 csillagot kaptam, és még nem csinált semmit, mi történik? Tetszik a játék, de nem tudok így játszani. Kérlek, lépj kapcsolatba velem.

    A második szobában már kicseréltem a minibárt, de amikor később visszajöttem, a régi állapotában van, azóta hetek teltek el, de nem változott. Kérlek javítsd ki, nagyon tetszik ez a játék!

    Ez jó játék volt, de csak 2 csillagot adtam, mert olyan sok volt hozzá, de ez nagyon jó játék

    Candy Manor - Home Design Опуштене tcb

    Nem érdemelne egy csillagot se mert állandóan ki lép a játékból le fagy az egész lehet törölni is fogom


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :