• (iOS) Cooking Party : Food Fever goljufija koda veliko ključev

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ goljufija koda veliko ključev ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Party : Food Fever 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Všeč mi je ta igra.. super zabavna. Nekatere ravni so preprosto predolge. Ampak je zabavno.

    Obožujem to igro, zelo lepo igro

    Zabavno je

    veselo uživajte v tej igri

    Cooking Party : Food Fever Arkaadmängud quz

    Obožujem to

    Zelo lepo je, vendar je težava pri pridobivanju ključev

    obožujem in uživam v teh kuharskih igrah,

    Zakaj ne morem posodobiti te kuharske zabave,??

    Pod vsebino igre je pisalo, da je igra brez povezave, ko pa sem jo poskušal prenesti, je pisalo, da potrebuje WiFi.

    Končno sem našel kuharsko igro, ki me sprošča, namesto da bi me stresla. Nivo ni nemogoče osvojiti in nagrade so super. Prosim, ne spreminjajte ničesar.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :